Alles wat je maar wil weten over het songfestival

woensdag, september 27, 2006

Ziekenhuis

Na zaterdag een lichtere aanval te hebben gehad en zondag niks was het maandag ochtend koekenbak. HEt begon toen ik 's morgens naar het toilet ging. de pijn kwam weer opzetten. Een pijnstiller kon hulp bieden dacht ik. Op school tijdens de ochtendopvang kon ik de pijn niet meer houden. De collegas zeiden dat ik naar huis moest gaan.. dat ik er vreselijk uitzag. Thuisgekomen onmiddellijk naar de huisdokter. Wachtzaal zat boemvol. Ik wist mezelf geen houding te geven. kon niet blijven stilzitten maar bewegen deed ook te veel zeer. Gelukkig mocht ik van 1 mevrouw voor gaan. Ik kreeg een voltarren spuit in de kont en de pijn ging gelukkig weg. Dan naar de spoedopname. Nu ja zo SPOED was dat niet. Daar ongeveer 1 uur moeten wachten.
Foto's laten maken en de spoeddokter zei dat het een steentje was.
Ik moest opgenomen worden.
De uroloog kwas 's avonds zeggen dat de steen te groot was om vanzelf af te komen en kmoest een retrograde ureteroscopie ondergaan.

Dinsdag dus operatie ( heel de dacht moeten nuchter blijven)

Woensdag al naar huis, maar 'k heb nog pijn en wat koorts van de inspanning.
De resten van de steen moeten nog afkomen en dat doet vreselijke zeer bij het plassen

1 Comments:

At 11:30 a.m., Anonymous Anoniem said...

waarom niet:)

 

Een reactie posten

<< Home