Alles wat je maar wil weten over het songfestival

maandag, mei 16, 2005

Wit Rusland Angelica Agurbash Love me tonight

We nemen een Wit Russische finale. We winnen die met boys and girls. We vinden dat nummer dan niet goed genoeg. We zoeken een ander nummer. We houden een poll op de eigen website tussen boys and girls en Love me tonight. We stemmen zelf 3000 keer op love me tonight. We gaan met love me tonight naar Kiev. Dit stond vast in Angelica haar planning voor 2005.

Een nummer met een traag begin dat dan uitbarst in een uptempo dance nummer doet het nooit goed op het songfestival. We denken hierbij natuurlijk aan Tha'nai erotas ( cyp 99) en no goodbyes ( ned 00). volgens wat ik gezien heb van de repetities heeft Angelica wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel knappe kale danser meegenomen, dus op één of andere manier stijgt love me tonight in mijn achting.

2 Comments:

At 12:52 p.m., Blogger Piglet said...

NATUURLIJK denken we aan Eroticas... ahem

 
At 1:00 p.m., Blogger De eendjes said...

marlain meiske.. luister maar ne keer naar escradio passeert daar af en toe...

 

Een reactie posten

<< Home