Alles wat je maar wil weten over het songfestival

vrijdag, mei 06, 2005

Oostenrijk Global Kryner Y Asi

Tirool meets la bamba. Zo is de muziek te omschrijven en daar gaat dit nummer ook over. Eén of ander Cubaans vrouwke komt naar Oostenrijk. Ik kreeg van Erik een paar weken geleden een kopie van hun laatste CD. Het staat vol met covers die ook een tirool oppoetsbeurt kregen. Like a virgin bewandelde plots Oostentrijkse horizonten... Iemand de CD eens beluisteren? Van Y Asi ben ik helemaal weg, of beter gezegd was ik helemaal weg. Het begint me nu wat te vervelen allemaal. Het is erop of eronder voor Y Asi, denk ik. Laat ons hopen dat het erop is.

2 Comments:

At 12:19 p.m., Blogger Weetniet said...

En ik zeg eronder!

 
At 2:37 p.m., Blogger De eendjes said...

Ik ben vrij zeker dat het erop gaat zijn

 

Een reactie posten

<< Home